26 Şubat 2010 Cuma

ÖLÜMÜN FARKLI YOLLARI VAR !!!

ÖZELEŞTİRİ

Sigara içen kişinin akciğerlerinin ne hale geldiğinin resmidir
Sigara öldürür mü?...Sigaranın zararları nelerdir?...bu konularda çok söze gerek yok,
Bu bloku görenlere tek sorum var, hala içiyor musunuz?...

Size üç ayrı Akciğer resmi göstereceğim.Üçüncü ciğerde hiç AK'lık kalmış mı, iyi bakın....ibret alın...

Bu hiç sigara içmeyen'in ciğeri
BU Yarı Ömrünce Sigara İçenin ciğeri



Akıl hastanesine bir akıl hastasını getirmişler. Hastalığı duvarda delik açıyor, gözünü deliğe dayıyor, günlerce o deliğe bakıyor. Doktor hastasını gözetlemiş, sonra kenara çekil, bir de ben bakayım, demiş. Deliğe gözünü yanaştırmış, bakmış, bakmış, hastaya dönmüş,
-bu karanlık delikte ben hiç bir şey göremedim, Sen ne görüyorsun, demiş.
Hasta,
-doktor bey, ben elli senedir bakıyorum, bir şey görmedim, sen bir bakışta mı göreceksin, demiş!!!...

Bu da 50 sene Sigara içenin ciğeri...delinin deliğe bakması gibi....CİĞERİNİ ne hale getirmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder